För att bli medlem i Valla IF ska en medlemsavgift betalas årligen. Det gäller oavsett om man är aktiva eller stödjande medlem.

Deltagaravgift tillkommer för aktiva deltagare enligt tabell nedan och betalas en gång per år.

• MEDLEMSAVGIFTER
  • Medlemsavgift enskild 150 SEK
  • Medlemsavgift familj (boendes på samma adress400 SEK
  • DELTAGARAVGIFTER*
  • Deltagaravgift Bollskoj50 SEK
  • Deltagaravgift 3 mot 3150 SEK
  • Deltagaravgift 5 mot 5 (gäller 2022 för: U2014/15)250 SEK
  • Deltagaravgift 7 mot 7 (gäller 2022 för: U2009/10 & U2012/13)350 SEK
  • Deltagaravgift Volleyboll50 SEK
  • Deltagaravgift Boule50 SEK
  • Till registrering för aktiva

* Betala deltagaravgiften senast sista februari 2022 så erhåller du en gratis funktionströja från föreningens nya träningsserie SIX WINGS.

Ange eventuellt medlemsnummer eller namn och eventuell lagtillhörighet vid inbetalning. Om inte all text får plats går det även bra att skicka kompletterande uppgifter via epost till: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.. Det går även bra att be om en faktura.

Inbetalning görs till Valla IF via Bankgiro: 136-32 33 eller föreningens SWISH: 123 232 87 55.

Vad får man för sin medlemsavgift?

Organiserad idrottsverksamhet med bra utbildade ledare, försäkringar, domaravgifter, eventuella cupavgifter, plan- och hallhyror , administration, matchställ, träningsmaterial. Sist men inte minst, en fungerande Idrottsplats och en levande Förening. Vi ser gärna att fler medlemmar deltar vid våra trevliga sammankomster. Hör gärna av er, ung som gammal. Hör av er till kansliet. Vill du hjälpa våra ungdomar ekonomiskt som privatperson eller företag maila oss!