Medlemsåret 2021

Medlemsavgift

Medlemsavgift betalas av samtliga, både aktiva och stödjande medlemmar. Träningsavgift tillkommer för aktiva spelare enligt tabell nedan och betalas en gång per år.

Inbetalning till Valla IF via Bankgiro: 136-32 33 eller föreningens SWISH: 123 232 87 55

• Medlemsavgift enskild 150 SEK
  • Medlemsavgift familj (boendes på samma adress400 SEK
  • Träningsavgift U 2014/15100 SEK
  • Träningsavgift U 2012/13250 SEK
  • Träningsavgift U 2009/11350 SEK
  • Till Ansökan

Förnya ditt medlemskap innan sista januari. Ange eventuellt medlemsnummer eller namn vid inbetalning. Om inte all text får plats går det även bra att skicka kompletterande uppgifter via epost till: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.. Det går även bra att be om en faktura.

Vad får man för sin medlemsavgift?

Organiserad idrottsverksamhet med bra utbildade ledare, försäkringar, domaravgifter, eventuella cupavgifter, plan- och hallhyror , administration, matchställ, träningsmaterial. Sist men inte minst, en fungerande Idrottsplats och en levande Förening. Vi ser gärna att fler medlemmar deltar vid våra trevliga sammankomster. Hör gärna av er, ung som gammal. Hör av er till kansliet. Vill du hjälpa våra ungdomar ekonomiskt som privatperson eller företag maila oss!