Medlemsinformation

Information kopplat till ditt medlemskap

Aktiv medlem

Medlemskap för en person.
200 SEK
Betalas årligen

Familj

Familj boendes på samma adress.
450 SEK
Betalas årligen

Medlemsansökan

steg för steg

Ansökan om medlemskap görs i flera steg. Först måste du registrera dina uppgifter. Det gör du via föreningens laget.se-sida. Detta gäller oavsett om du är aktiv eller stödjande medlem.
Step: 1

Ansök om medlemskap

Har du redan ett laget.se konto så loggar du in. Om inte så skapas ett konto automatiskt. Välj i steg 1 om du ansöker för dig själv eller för ditt barn.
Step: 2

Fyll i information

I steg 2 fyller du i dina uppgifter. Poster med * är obligatoriska men vi ser gärna att du även anger adress då vi bland annat skickar ut julkort varje år.
Step: 3

Slutför ansökan

I steg 3 anger du vilken sport din ansökan gäller. Beroende på vald sport kommer aktuella lag för sporten att bli valbara under "välj lag".

Önskar du ansöka som stödjande medlem klickar du bara i bocken "Ansök som stödmedlem". Inget val av sport och lag ska då göras.
Step: 4

Betalning

När registreringen är gjord behöver du betala din medlemsavgift. Inbetalning görs via föreningens bankgiro: 136-3233 eller SWISH: 123 232 87 55. Som meddelande behöver du ange vem och vad inbetalningen gäller. Aktuella avgifter ser du på hemsidan.